Negen filmkapsels die ik ook wel wil

1. Daenerys Targaryen

1. Daenerys
@bron

Laat de haarkleur maar zitten, maar die vlechten wil ik ook wel! Ik heb al verschillende vlechttutorials gezien. Elke keer denk ik ‘kinderspel’. Zo tonen die youtubebloggers het toch steeds. Maar als ik het dan zelf probeer… hij lijkt eerder een groot knoop dan een vlecht. Heb jij makkelijke vlechthacks? Laat me maar weten! Voorlopig blijf ik jaloers op vlechtwonders… en op Daenerys natuurlijk. Wie wil er nu geen draak hebben?

2. Rose Dewitt Bukater

2. Rose
@bron

Ze heeft prachtige krullen. En het is het nog zo mooi opgestoken. Totally in love with it. Jammer genoeg is mijn haar zo wat het tegenovergestelde. Krullen blijven nooit zitten en het is te kort voor dit kapsel. Maar als jullie de look ook willen, ken ik wel een heel goede tutorial. Daarvoor moet je hier klikken.

 

3. Downton Abbey

3. Downton Abbey
@bron

In eerder blogbericht heb ik mijn liefde voor Downton Abbey al getoond. Niet alleen heeft de serie een goed verhaal, maar ook de kapsel slaan aan bij mij. Ik heb dan ook al geprobeerd ze te recreëren, dat blogbericht kan je hier lezen. Voor een kapselklungelaar als ik was het met toch nog wel vrij goed gelukt! Dus dan moet het jullie ook wel lukken!

 

4. Lucrezia Borgia

Episode 307
@bron

Over haar liefdesleven heb ik mijn twijfels, maar haar kapsel wil ik zeker ook wel. De prachtige vlechten maken van haar een heuse dame. Maar opnieuw, mijn haar is te kort en ik heb twee linkerhanden. *zucht*

 

5. Therese Belivet

5. Roony Mara
@bron

Al ooit iemand eerder zo goed zien staan met een bob? Ik niet. Dit is Roony Mara in de rol van There Belivet in de film Carol. Enkele jaren terug  had ik zelf een bob. Jammer genoeg heb ik ook een koppige haarlijn… Ik had elke keer maar ¾ van mijn voorhoofd een froe… damn… Maar misschien laat ik het ooit nog eens knippen, als ik wat meer zelfvertrouwen heb.

 

6. Queen Victoria

6. Queen Victoria
@bron

Vaak heeft ze speciale vlechten, zoals het toen mode was. Toch zie ik er liever niet uit als prinses Leia (R.I.P.). Het kapsel dat ze op haar huwelijk had, dat zou ik ook wel op mijn huwelijk willen. Prins Albert mag dan ook wel aanwezig zijn 😉

7. Katy Perry

8. Perry.jpg
@bron

Achja, roze haar, waarom ook niet? Ik ben altijd al een gekke doos en een kleurrijk persoon geweest. Waarom zou ik niet eens zot doen nu ik jong ben? Als Katy Perry het durft?

 

8. Miley Cyrus

9. Cyrus
@bron

Over dit kapsel heb ik eerlijk gezegd nog wel redelijk concrete plannen, maar weet nog niet of ik het werkelijk durf of niet. In de zomer worden meestal enkele lokken van mij wat blonder en ik zou graag eens wat meer lokken blond laten verven, zoals Miley Cyrus op de foto. Ik hou jullie op de hoogte!

9. Anne Hathaway

7. Anne Hathaway.jpg
@bron

Mijn haar is vrij kort, maar zo kort als dat van Anne Hathaway is het nog nooit geweest. Ik vrees dat mijn hoofd er wat dik voor is. maar, wie weet probeer ik het ooit eens. Anne staat er in ieder geval al fantastisch mee.

 

28 thoughts on “Negen filmkapsels die ik ook wel wil

  1. Ik houd van mooie kapsels.

    Hier in mijn buurt zijn talloze legale en illegale kapsalons.
    Sommige vrouwen hebben elke week een ander kapsel.

    Echt, half echt of helemaal gekunsteld, maar telkens weer oog verblindend mooi.
    Iemand herkennen doe je niet via het kapsel, want dat veranderd te snel.

    Maar genieten is het wel van de verschillende kunstwerken.

    Ook jouw serie kapsels vind ik erg mooi.

    Vrolijke groet,

    Liked by 1 persoon

  2. Ja, dat laatste kapsel wil ik ook… maar helaas gaat mijn haar altijd krullen onder invloed van vochtige lucht… alleen lengte houdt de krul eruit. Dus ja… voor eeuwig een knot of een paardenstaart. Zonder knot of staart is mijn haar te wild en te dik. Een mens moet zich aanpassen aan de grillen van zijn eigen natuur. Jammer wat het kapsel betreft.

    Liked by 1 persoon

      1. Jawel, maar ze krullen bij vochtige lucht naar alle kanten die ik niet wil. En in mijn nek heb ik dan fijn kroeshaar en pijpekrulletjes. Ik hou van een kort, vlot kapsel, maar dat gaat niet met mijn soort haar. Maar ach, ik ga niet klagen hoor over mijn volle bos. Liever zo dan te weinig haar. Op je hoofd althans.

        Liked by 1 persoon

  3. Ik heb een dik hoofd en had ooit dat Anne Hathaway kapsel. Stond mij prima, al zeg ik het zelf. 😉 Was alleen lastig in model te brengen, en met die lengte is een bad hair day niet te verbergen. Ook de pasteltrend vind ik super. Moest ik jonger zijn… En een hipper beroep hebben…. 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

