Twin Strangers, iets voor jou?

Er is blijkbaar een nieuwe online rage. ‘Twin Strangers’ heet het fenomeen. Nog nooit van gehoord? Ik ook niet, tot het enkele dag geleden op mijn Facebooktijdlijn werd uitgelegd. 

Het Concept

Twinstrangers
@bron

Altijd al op zoek willen gaan naar je tweelingbrother from another mother? Of zocht je misschien een tweelingssister from another mister? Je hoeft niet langer zelf op zoek te gaan, via deze website gaat het vanzelf. Je plaats een foto op de website en de machine selecteert gezichten die op jou geüploade gezicht lijken. Zo kan je eenvoudig en snel je spiegelbeeld vinden.

De website vind je hier: https://twinstrangers.net/

Mijn mening

Ik heb hier wel wat vragen bij. Ten eerste: waarom? Waarom zou je in hemelsnaam een persoon willen vinden die twee druppels water op je lijkt? Ik zou denken dat ik me niet meer uniek zou voelen. Volgens mij gaat het vooral om de fun ervan.

Zelf zou ik er dus nooit aan meedoen, overigens heb ik mijn twin al gevonden! Nana Mouskouri! Een klassezangeres uit Griekenland die bewijst dat een bril echt niet nerdy hoeft te zijn!

@bron

Zouden jullie het proberen? Hebben jullie al een twin gevonden?

21 thoughts on “Twin Strangers, iets voor jou?

  1. Wat grappig, nooit geweten dat hier ook echt een site voor was! Ik zou er zelf ook niet zo snel naar zoeken. Vroeger woonde ik wel heel toevallig bij iemand in de straat en wij leken ook enorm veel op elkaar. Mijn tante haalde ons zelfs door elkaar! Nu we ouder zijn, zijn we heel verschillend haha

    Liked by 1 persoon

      1. Ja, stel je dat toch voor hahaha! Nee, ik ben geen tweeling, maar er is een familielid met net zo’n hoofd als ik. Krijg ik ineens de opmerking dat ik in Groningen was terwijl ik in Eindhoven achter mijn bureau zat. Hilarisch.

        Like

  2. Ergens zal er wel iemand rondlopen die op me gelijkt. Opzoek naar gaan nee nog zelfs niet via de site. Zou niet weten wat voor meerwaarde dit geven kan.

    En Victoria een bril kan soms een gezicht en ogen veel mooier laten uitkomen.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  3. Ooh, ik ben er wel nieuwsgierig naar maar ik denk niet dat ik actie ga ondernemen. Mijn zus is 5 jaar jonger dan ik en toch schatten sommige mensen ons als een tweeling. Doorgaans vind ik dat ferm vervelend…

    Like

  4. Ik heb mijn twin ook per toeval gevonden.
    Ik was BNN op reis aan het kijken en daar was een meisje in New York die al receptioniste in een hotel werkte. Ik had een screenshot gemaakt van de tv en ik vroeg aan bekenden wie is dit? En iedereen zei: “dat ben jij”. Het enge was ook dat toen ik haar zag ik dacht: wtf ik zie mijzelf. Ik heb haar helaas niet kunnen traceren. Het leek mij wel leuk om te kijken of ze ook qua karakter op mij lijkt 🙂 dat zou helemaal bizar zijn.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

