Na een maand in de blogwereld

21 januari schreef ik mijn allereerste blogbericht. Dat moet gevierd worden met een mini jubileumpostje.

Nog leuker dan eerst gedacht

Schrijven is werkelijk mijn passie. Maar ik heb nog nooit iets echt openbaar geschreven. Wel, vorig jaar had ik een blog over Erasmus, maar die was vooral bedoeld voor vrienden en familie om up-to-date te blijven. Dit is de eerste échte keer dat ik iets voor onbekenden schrijf. Het is nog leuker dan eerst gedacht. Schrijven, foto’s maken, creatief zijn, reageren op reacties,… echt fijn!

Een nieuw ochtendritueel

2017-02-20 10.57.04 1.jpgNa het weerklinken van het wekkergeluid, moet ik steeds wat wakker worden en daarvoor gebruik ik mijn smartphone. Vaak scrol ik door verschillende posts en artikels op facebook. Maar nu heb ik gelukkig een betere manier om wakker te worden: blogs lezen. Ik was bang dat ik liever zou schrijven dan andermans blog te lezen. Hier zat ik gelukkig verkeerd! Het is de beste manier voor mij om wakker te worden. Overigens ben ik nog geen blog tegengekomen die me geen bal interesseert. Ik vind ze allemaal interessant. Beauty, personal, fotografie,… alles.

Mijn volgersaantal, meer dan een getal

2017-02-20 10.57.07 1.jpgDe grootste reden om het bloggen maar te laten voor wat het is, waren de volgers. Ik was bang dat niemand mijn blog zou lezen. Wat heb je eraan als je gewoon voor jezelf aan het schrijven bent? Mijn doel was om binnen de maand drie volgers te hebben (buiten mijn ouders en vriend, want dan kom ik er ietsjes te makkelijk aan). Maar na een maand was ik werkelijk geschrokken van het aantal volgers. Zo’n 52 mensen volgen me momenteel en dat had ik nooit kunnen dromen. Dank je om mijn blog te volgen! Ondertussen maakt het aantal me volgers me al veel minder uit. Ik ben gewoon al blij dat mensen mijn blog lezen!

Dank je, lieve volgers!

Processed with VSCO with c1 presetDank je wel, voor alle lieve reacties op mijn blogberichtjes! Ik lees ze met veel plezier en ik reageer op ze allemaal! Zonder jullie zou ik vandaag misschien wel gestopt zijn. Jullie zijn de reden dat ik door blijf schrijven. Jullie inspireren mij om door te blijven gaan. Jullie zijn mijn inkt voor de volgende blogpost.

Waarover zouden jullie mij graag eens zien schrijven? Kortverhaal, gedicht, beauty, personal, fotografie… noem maar op! Doe maar suggesties!

Lieve groetjes

Victoria

 

30 thoughts on “Na een maand in de blogwereld

  1. Gefeliciteerd. Goed gestart zeg! Ik had pas na meer dan een jaar zo’n vijftig bloggers… Maar daar zat ik niet echt mee. Nog steeds niet. Je doet het voor je plezier en voor die paar mensen die er plezier aan beleven. Hartelijke groet!

    Liked by 1 persoon

  2. In zo’n korte tijd 52 volgers, is behoorlijk veel Victoria, fijn voor je. Waarover je zou kunnen schrijven, moet je zelf bepalen, het is jou blog. Zoals je ongetwijfeld zult weten, gaat mijn belangstelling natuurlijk uit naar fotografie.
    Maar ik heb een brede interesse, dus verras ons maar!
    Groetjes, Edward.

    Liked by 1 persoon

  3. Ik dacht ook zo’n kleine 2 jaar geleden, wie gaat mij nu lezen? Ben door nogal bizarre reden in deze wereld gerold. Maar kijk, ik sta nog elke dag te kijken van nieuwe mensen die aansluiten en ben er trots op!
    En een nieuwe blog is altijd leuk te ontdekken, dus… ga ervoor, ik ben benieuwd!

    Liked by 1 persoon

    1. Dankjewel! 😀 en welkom in de blogcommunity! 😀 Ik weet niet of ik er een heel artikel aan ga wijden aan hoe ik aan 52 volgers geraakt ben, want ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb. Ik ben gewoon andere mensen beginnen volgen en zij mij. 🙂 Meer weet ik ook niet 😀 Groetjes! 😀

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

