Review: Krulmousse WellaFlex

Yeah! Mijn eerste beauty review! Geen idee of ik er goed in ben, dus laten we er maar snel achter komen dan! Vandaag ga ik mijn mening geven over de krulmousse van Wella Flex.

Mijn verwachtingen

2017-02-08 10.48.00 1.jpgMijn haar is erg stijl en bijna niets kan daar verandering in brengen. Ik heb ooit eens één keer een krultang gebruikt en de krullen waren er al vrij snel uit. Ook heb ik al eerder met krulmousses geëxperimenteerd, maar mijn haar was vaak alweer stijl toen ik op school aankwam. Ik heb dan ook even alle krulhulpmiddeltjes opgeborgen. Ondertussen zit terug in mijn ik-wil-krullen-periode en heb ik dit in huis gehaald. Hopelijk kan dit wél aan mijn verwachting voldoen.

Het aanbrengen

De instructies zijn niet erg duidelijk. De hoeveelheid wordt nogal vaag aangeduid, maar bon. Ik breng het vooral aan de tippen van mijn haar aan. Het maakt mijn haar al snel vochtig. De instructies zeggen vervolgens dat ik mijn haar moet droogföhnen. Vervolgens wikkel ik mijn haar in een snel in elkaar geflanseld Donwton Abbey geïnspireerd kapsel. Nu dan maar gaan slapen zeker?

Het resultaat

Processed with VSCO with m5 preset

JA! KRULLEN! YES! Wel, eerder golven. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de manier waarop ik mijn haar heb opgestoken. Op het eerste zicht lijkt alles goed te gaan. Ook de rest van de dag bleven de krullen in mijn haar staan. Ik heb zelfs een uur lang buiten gestaan en zelfs dàt hebben de krullen overleefd. Het enige jammere is dat de Mousse zelf aangeeft dat je er twee dagen mee voort kunt. Niet dus. De tweede dag was mijn haar weer stijl. Maar ja.

Dus…

Het is een gezondere kruller voor je haar dan een krultang. Of het ook langer blijft, weet ik niet aangezien ik zelf geen krultang bezit. Ik ben wel blij met het resultaat omdat het een hele dag je krullen behoudt. Twee dagen zijn echter wat veel voor deze mousse. Op de fles staat wel dat ze ook nog krachtigere mousses aanbieden. Misschien wordt wel mijn volgende aankoop!

Hebben jullie ervaring met een krultang? Yah of Nah?

 

16 thoughts on “Review: Krulmousse WellaFlex

  1. Ik gebruikte vroeger wel eens een krultang om mijn haar te doen voor een feestje. Dat vroeg veel werk en alhoewel dat een mooi resultaat gaf de avond zelf, zag mijn haar er de dag nadien ontploft uit ;-). In het dagelijkse leven brush ik mijn haar om een klein beetje slag erin te krijgen en dat moet maar volstaan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

