Vijf momenten waarop we ons allemaal een beetje Trump voelen

Meestal als hij op mijn scherm passeert walg ik. Ik kan zijn oranje hoofd met gele toupet gewoon niet meer zien. Toch zullen we vier jaar met hem moeten overleven. En misschien kunnen we het allemaal wat relativeren door in te zien dat we ons gewoon net zoals hem voelen. Geloof je me niet?

1. Op een mondeling examen

trump-1
@Businessinsider

Je snapt de examenvraag niet zo goed, dus vertel je gewoon iets over een ander onderwerp dat je wél gestudeerd hebt. Een perfecte naadloze manier om zo de vraag te ontwijken. De belangrijkste truc hierbij is om het vol overtuiging te doen. Toon geen angst aan de docent, dat kunnen ze namelijk ruiken. Twijfel je aan deze techniek? Je kan er toch president van de Verenigde Staten mee worden.

 

 

2. Je foundation aanbrengen

trump-2
@Rawstory

Heb je je tijd verkeerd ingeschat en heb je nu te weinig tijd om je met je make-up bezig te houden? Of sta je na enkele slapeloze nachten vol uitslag en ben je daarom extra enthousiast om alle oneffenheden weg te werken? Dan kan het zijn dat je er daarna uitziet als de president. Het is mij in ieder geval al enkele keren overkomen. Make your face great again!

3. Je broer of zus beschuldigen

trump-3
@Inquisitr

Stel het je even voor. Je betrapt je broer of zus op het laat thuiskomen. Je ziet hen een stuk taart eten die helemaal niet voor hen bedoeld was. Om nog maar te zwijgen over dat ene feestje dat ze gaven toen de ouders een weekendje weg waren. Of misschien zaten ze nog wat op de Playstation te spelen terwijl ze eigenlijk hun huiswerk zouden moeten maken. Allemaal zaken die niet door de beugel kunnen en dus bij de ouders gemeld moeten worden. En dan voelen we ons allemaal wel een beetje Trump die over de geboorteakte van Obama praat. “I don’t know if my brother took the last cookie. I’m just saying that we just check the cookie jar and see the truth for ourselves.”

4. Snapchat

trump-4
@Askideas

Bij de leukste snapchatfilters horen de gekste smoelen. Je gaat toch niet serieus een sexy foto nemen als je twee hondenoren en een hondentong op je hebt? Want zeg nu zelf, wat is er nu grappiger dan samen met je vriendin eens lekker gek doen? Lekker gek doen waar heel de wereld op staat te kijken terwijl je eigenlijk een deftige speech hoort te geven.

5. Nadat je wat roddels over je gehoord hebt

trump-5
@Allthe2048

Iedereen kent toch enkele roddeltantes in zijn omgeving? Ze verspreiden de gemeenste dingen over jou en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Hoe ga je dan te werk? Zoals Trump uiteraard. Je beschuldigt hen ervan fake nieuws te verspreiden. Je spreekt hen er natuurlijk niet apart over aan. Je doet dat waar een heleboel mensen op staan te kijken. Het zal hen leren! Overigens zijn er toch niet echt veel belangrijkere zaken waar je je mee kan bezig houden. Je bedrijf is toch welvarend genoeg en Amerika besturen doet de Russische gastarbeider Putin wel voor jou.

Ziezo, vijf momenten waarop ik me wel eens Trump voel. Maar om heel eerlijk te zijn, snap ik de meeste uitspraken van Trump niet. Ik snap niet hoe je zoiets kunt zeggen. Dus laten we het maar bij deze vijf momentjes houden waar ik hem wél in snap.

Groetjes

Victoria

4 thoughts on “Vijf momenten waarop we ons allemaal een beetje Trump voelen

  1. Inderdaad schitterend en helemaal mee eens! Ik ben er dus echt ziek van geworden en zit er nu mee… Teveel getrump in het nieuws… ik krijg er trumpetiosis van… een soort psychische afwijking met waanbeelden… dus ik heb maar wat op mijn trumpetje gespeeld. Of heb ik me dat ingebeeld? Ik heb namelijk helemaal geen trumpet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

